Tankar / 2013 / 0       

Att blogga är att utvecklas och att vara kreativ

Jag kommer på saker jag vill blogga om varje dag. Det kan vara saker jag läser om, saker jag gör eller är med om eller något liknande. Jag brukar skriva ner alla dessa ideér i ett skrivblock så jag inte glömmer bort dem. Sedan planerar jag varje dag vad jag ska skriva om, i vilket ordning. Men det är ju inte så att jag bara skriver texter för bloggen. Jag fotar och redigerar bilder också. Jag gör kollage och kodar bloggdesigner.
 
Jag är med andra ord rätt så kreativ.Jag utmanar mitt skrivande och tänkande. Det kan vara bra eftersom man utvecklas, och jag tycker också att jag kan ha nytta av dessa kunskaper och egenskaper när jag börjar arbeta. Så, det är intressant att gå tillbaka i arkivet på bloggen och läsa vad jag skrev om förut och se hur jag utvecklas.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It