Skönhet & smink / 2013 / 0       

Sommarfavoriter 2013

 De här nio produkterna har jag verkligen älskat nu i sommar. Jag sminkade mig mindre när det var så varmt, mest puder och rouge. Jag använda duschkrämen som luktar jättegott av kokosnöt och parfymen som luktar naturligt och fräscht. Jag började använda läppstiftet igen efter att det legat i lådan i nästan ett år. Det var det allra första läppstiftet som jag började använda när jag började sminka mig på allvar. Jag har också försökt sköta om mina naglar, händer och fötter med nagelolja, handkräm och body butter. Till sist skulle jag inte ha kunnat klara mig utan mina solglasögon, jag blir ganska lätt bländad ute när solen skiner.
 
The Body Shop Body Butter - Sweet Lemon
Depend Avodacoolja för naglar och nagelband     
Isadora  Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparent
Oliva by CCS Eco Hand Cream   
CLEAN EdP - Rain  
I Love... - Coconut & Cream Shower Gel

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It