Övrigt / 2013 / 0       

Bilder från mobilen 2013 #6

1. Ett fint halsband på Monki. Jag gillar sådana här enkla halsband, och det var inte särskilt dyrt heller. Men det fick hänga kvar i affären.
2. Trappan på jobbet. Jag jobbade sex våningar upp i huset och jag provade att gå upp EN gång och aldrig mer. Det blev hiss efter det.
 
3. Jag gav cellprov för första gången för exakt tre veckor sedan och köpte sedan lite choklad som en belöning och uppmuntran att göra det igen nästa gång jag blir kallad.
4. Ett försök till halvmåne-manikyr, som var populärt på 30- och 40-talet. Det blev lite slarvigt gjort men jag ska försöka en gång till snart, när jag kan vara lite noggrannare.
 
5. I början av december dök det upp fina juldekorationer i stan, bland annat dessa ljusslingor vid Stora Torget.
6. När jag gick från jobbet på min sista jobbdag så möttes jag av denna rosa himmel, riktigt vackert.
 
7. Jag fick 50% rabatt när jag köpte denna mörkblå blus på Cubus. Byxorna med hög midja fyndade jag på mellandagsrean på Åhlens förra året, de är jättesköna men ska sys in lite i midjan.
8. Första arbetslösa dagen efter att jag slutat jobba på Länsstyrelsen började med en brakfrukost. Te, jordgubbssmoothie och en macka. Till det läste jag en min nya favorittidning, Hus & Hem Retro.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It