Skönhet & smink / 2013 / 0       

Smink jag använder

Jag har tidigare berättat om min sminkrutin, första gången i februari, när jag precis hade startat denna blogg samt andra gången i somras, då jag använde mindre smink än vanligt på grund av värmen. Nu har jag börjat använda några andra produkter så jag kände att det var dags att visa dem.
 
Rouge
E.L.F. Baked Blush - Passion Pink (jag tappade det i golvet, därför ser det lite konstigt ut)
Concealer
 Maybelline Fit Me Concealer - 15 Fair
Puder
Isadora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparent
Mascara
Oriflame Volume Build Mascara - Black
Läppbalsam
Burt's Bees Rejuvenating Lip Balm with Açaí Berry (luktar jättegott!)
Highlighter
L'Oreal Paris Studio Secrets Professional Blue Eyes Intensifier - 222 (går inte att köpa längre)
Ögonbrynspenna
KICKS Eyebrow Definer - Brown
Ögonpenna
Isadora Inliner Kajal - 56 Blonde

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It