Skönhet & smink / 2013 / 0       

Tomma produkter #2

Garnier Skin Naturals Pure Aktiv Spot-fighting 24hr Moisturiser
En ansiktskräm för fet ungdomshy. Jag har haft den i flera år och är glad att jag nu använt upp den eftersom den inte funkade särskilt bra.

Isadora Big Bold Mascara i nyansen Black
Egentligen är inte denna riktigt slut än, men den har blivit så kladdig så det går inte att använda den. Var en favorit då jag köpte den men efter ett tag blir det bara kladd - men den gör fransarna riktigt långa.

KICKS Flawless Cover Concealer - Porcelain (går inte att köpa längre)
Nyansen passar min hy perfekt men själva concealern är genomskinlig, den täcker inte så mycket vilket är synd. Jag har dock en till sådan här men har ännu inte öppnat den.

L'Oreal Elvital Nutri Gloss Intensive Shine hårinpackning
Då jag tvättar håret enligt Balsammetoden så använder jag bara balsam. Denna har jag i topparna, den luktar gott och gör håret lätt att kamma ut.

Nivea Daily Essentails Gentle Eye Make-Up Remover
Den enda sminkborttagningsmedel som jag använt och det enda jag någonsin kommer använda. Har redan börjat på en ny och har flera i skafferiet eftersom den är bäst.

Isadora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparent
Mitt favoritpuder. Det är i princip helt vitt och passar min hudton perfekt. Jag har redan påbörjat en ny och har flera i skafferiet.

E.L.F. Tone Correcting Powder - Cool
Ett fyrfärgat puder som ska jämna ut hudtonen. Funkar väl så där, jag har bara blandat de olika färgerna och lagt som ett vanligt puder. Jag tappade tyvärr denna i golvet så i slutet var den bara smulor som var svåra att använda.

Nivea Visage Aqua Sensantion Refreshing Cleansing Gel
Jag visste ärligt inte riktigt hur jag skulle använda denna. Är det ett slags sminkborttagningsmedel, en ansiktsskrubb eller en vanlig tvål? Det var inget favorit och jag är glad över att den är slut.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It