Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - vecka 49

Måndag 2/12
2,7 km löpning - 22:09 min.
 

 
Bara ett träningspass denna vecka men jag är ändå riktigt stolt över mig själv. Jag fick ont i benen efter joggingturen i måndags, i början var det nog vanlig träningsvärk, men senare gjorde det ont i sidorna på vaderna. Det kanske bara var en reaktion till att jag joggade för första gången på tre månader men det var inte så trevligt i alla fall.
 
Jag slog nästan mitt personliga rekord, vilket är 21:58 min. Det är lite konstigt, jag gav mig ut själv och sprang och i somras så sprang jag och syrran mycket, men nu sprang jag faktiskt ganska fort. Springer man snabbare om man springer själv? Jag har börjat fundera på ur jag ska fortsätta träna nu när snön kommit. Jag vill faktiskt gå ut och jogga fler gånger i vinter, det kändes så bra i måndags, och det var ju innan snön hade kommit. Men jag är lite rädd för att halka och frysa, det blir krångligt när snön ligger på marken.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It