Övrigt / 2013 / 0       

Bilder från mobilen 2013 #2

1. En katt som inte vill ligga still.  2. Klädseln en dag på stan.  3. Köttfärslimpa som jag lagade helt själv
4. Väntar på min tur på Arbetsförmedlingen*.  5. Hittade ett fint läppstift från Lumene (nr 4).   6. Klädde mig för ett träningspass på ett utegym.
 
 
*Jag gick dit en dag för att berätta om mitt korta sommarjobb. Då var det 74 nummer före mig i kön, vilket enligt min erfarenhet skulle ta mer än tre timmar. Så jag kastade lappen och gick därifrån. Vid nästa försök var det "bara" 56 nummer före, men jag gick dit på min lunchrast, så jag hade verkligen inte tid att sitta och vänta i flera timmar, gick därifrån. Sista gången var det endast 17 nummer före mig, vilket tog ungefär en timme. När man har ett ärende hos Arbetförmedlingen, då måste man ha tid att vänta..
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It