Vackra saker / 2013 / 0       

Fem fina bloggar

Nu i sommar har jag hittat några nya bloggar att läsa som jag vill tipsa om.
Sandra bloggar om träning, hälsa och om mat. Hon skriver om sin dagliga träning, vilka mål hon har med träningen, tankar om mat och självbild.
 
Stina bloggar om lite allt möjligt, bland annat om hur det är att leva med en kronisk sjukdom, om sin tro, om kläder och stil och om livet som mamma.
 
Jennifer studerar i Skottland och tar jättefina bilder, det är mäktiga skogar, fina byggnader och snygga porträtt. Hon beskriver sig själv som tidernas bästa sconesbagare och älskar katter.
 
Elsa bor i Stockholm och bloggar om vintage. Hon bloggar om katter, länningar och pyssel.
 
På The Beauty Department bloggar tre tjejer som kan mycket om smink, skönhet och hår. De ger tips på hur man kan göra och jag har lärt mig massor genom att läsa den här bloggen.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It