Skönhet & smink / 2013 / 0       

Clean - naturliga dofter

Förra våren köpte jag min första parfym från märket CLEAN. De gör parfymer med naturliga dofter. Nu har jag också Rain, som doftar påsklilja, mint, melon och prästkrage. Jag har även Fresh Laundry, som doftar av brasiliansk apelsin, vit jasmin, bomullsblommor och mexikansk lime. Jag har också upptäckt att CLEAN också har duschkrämer. Jag har Shower Fresh, som doftar citron, mandarin, jasmin, liljekonvalj, och Fresh Laundry, samma som jag har parfym.
 
Jag skulle rekommendera dessa produkter för personer som vill ha lite mer naturliga parfymer. Det ska inte stinka parfym, det ska dofta naturligt. De är rätt så dyra, men parfymerna sälja även i mindre förpackningar och för ett billigare pris. CLEAN-parfymer finns att köpa bland annat på Parfym.se.
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It