Skönhet & smink / 2013 / 0       

Tre produkter från Kicks

Jag har totalt tre produkter från Kicks egna sminkmärke. Först ögonbrynspennan Eyebrow Definer i nyansen Brown, sedan läppennan Lip Liner i nyansen Blueberry Lips och sist concealern Liquid Concealer i nyansen Porcelain.
 
Jag har tidigare visat hur ögonbrynspennan ser ut på och det är nog min favorit bland dessa produkter. Det är en ganska mörk färg, kanske för mörk för mig, men om jag är försiktig när jag använder den så blir det fint. Läppennan är också jättefin, men jag har inte använt den nu i vår/sommar eftersom färgen är mörklila, det är en mer vinter- eller höstfärg. Jag gillar läppennor mer än läppstift eftersom de ger en matt effekt men läpparna blir tyvärr så torra av denna. Till sist är det concealern som är den enda concealern som jag har testat som har en perfekt nyans för mig, jag är ganska blek och vill ha en riktigt ljus färg. Men... den är ganska genomskinlig, den täcker inte alls bra. Typiskt. Jag försöker lägga den i flera lager när jag sminkar mig, men jag är missnöjd med den. Sammanfattningsvis, produkterna från Kicks egna märke är ganska så okej, de är billiga, men kvaliteten på produkterna varierar, i alla fall enligt mina erfarenheter.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It