Ytliga saker / 2013 / 0       

Vår hos Lagerhaus

Nu har det börjat komma in vårprylar hos Lagerhaus. Återigen önskar jag att jag bodde i en egen lägenhet och hade möjlighet att köpa ooch använda sådana här fina saker. Den ljusblå salt- och pepparkvarnen är ju så gullig, och hur fina är inte besticken? Frågan är bara hur bra de är i verkligheten men när jag ser dem blir jag sugen på att åka ner till Lagerhaus och titta lite närmare på dem.
 
Jaja, jag får nog börja med att hitta ett jobb så jag kan börja tjäna pengar och så småningom flytta. Jag besökte rekryteringsmässan här i stan - det är den största jobbsökarmässan i Sverige - men precis som förra året så blev jag besviken. Det fanns egentligen inga företag som jag skulle kunna tänka mig att arbeta på, men jag lämnade i alla fall mitt cv och ansökan till några. Så nu får vi se hur det går.
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It