Skönhet & smink / 2013 / 0       

Ett halsband - tre olika outfit

I höstas köpte jag ett silverhalsband på H&M. Jag använde det inte så mycket då, jag tyckte bland annat att det var krångligt att ha en tjock halsduk på mig under de kyliga dagarna, halsbandet fastnade i det. Det är först nu på våren som jag har börjat använda halsbandet. Jag har också kommit på att jag har väldigt mycket kläder från H&M i min garderob. Men H&M har väldigt bra kläder, om man hittar dem. Under rea till exempel kan man verkligen se att en del kläder är dåliga, men om man verkligen anstränger sig och letar så kan man hitta fynd. Klänningen till exempel fyndade jag för 50 kr (ordinarie pris 299) eftersom något hade tagit bort knapparna, men det var ju bara att sy i nya när jag kom hem.
 
1. Randigt linne, grått linne under och jeansleggins från H&M, grå kofta från Ginatricot.
2. Mintgrön klänning med tillhörande bälte från H&M, grå kofta från Ginatricot.
3. Beige skjorta, grå kavaj och jeansleggins från H&M.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It