Skönhet & smink / 2013 / 0       

Ett läppstift i pennform

Jag fick en 7-nummers prenumeration gratis av Veckorevyn i en kampanj som Arla och Kellogs hade i november. I ett av de senaste numerna av tidningen fick man med en läppglanspenna. Jag skulle snarare kalla detta för läppstift i pennform, det är inte alls ett läppglans. Färgen är överraskande bra, precis lagom rosa och bra pigmentering.
 
Nu börjar det bli populärt med sådana här läppstiftspennor. Clinique har sina Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm, Lumene har sina Raspberry Miracle Lip Sorbet, MaxFactor har sina Colour Elixir Giant Pen Stick och Isadora har sina Twist-Up Gloss Stick. Priset skiljer sig ganska mycket mellan dessa, Clinique kostar till exempel 215 kr, lite väl dyrt. Jag har varit nyfiken på sådana här pennor ett tag nu men jag känner mig ganska nöjd med den här som jag fick med Veckorevyn.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It