Mat & recept / 2013 / 0       

LOKA likes old school

Loka har nu i vår kommit ut med nya smaker: Lemon Pie, Chocolate Shake och Strawberry Icecream. Det låter kanske konstigt med kolsyrat vatten som ska smaka choklad och det tyckte även jag. Av de här tre smakerna så gillade jag chokladsmaken minst, vatten ska inte kunna smaka choklad, då är det ju konstgjort. Jag skulle nog säga att Lemon Pie var mest okej, men ingen av dem var så där jättegoda.
 
Jag blev dessutom lite besviken när jag tittade på ingredienserna för två av flaskorna. De innehåller nämligen exakt samma saker, trots att de ska smaka olika. "Naturliga aromämnen" är ju en ingrediens, och nu är det väl den som gör att de smakar olika men det borde åtminstone stå till exempel "Naturliga aromämnen (citron/choklad)" så att man förstår.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It