Mode & stil / 2013 / 0       

Två klänningar från min garderob

För några veckor sedan plockade jag ut dessa vintageklänningar från min garderob. Jag hade nästan glömt bort dem men när jag helt plötsligt kom på att de hängde där så vill jag börja använda dem. De är kanske inte riktigt vardagsklänningar - klänningen till vänster (från Lata Pigan i Hummelsta) är från 1940-talet och den till höger (från en bloppis) är från 1970-talet - när använder man dem egentligen? Så, jag vill börja använda kläder som egentligen bara hänger i garderoben.
 
Jag kom sedan att tänka på att jag ville rensa i garderoben igen, så jag gick igenom alla kläder och sorterade bort lite grejor. Men dessa klänningar hänger kvar och jag ska försöka använda dem på riktigt, för det är ju meningen med fina klänningar eller hur?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It