Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - vecka 44

Måndag 28/10
2,2 km promenad - 30:19 min.
 
Tisdag 29/10
4,4 km promenad - 53:00 min.
 
Onsdag 30/10
4,4 km promenad - 53:53 min.

Torsdag 31/10
4,4 km promenad - 57:59 min.
 
Fredag 1/10
4,4 km promenad - 55:01 min.
 
Söndag 3/10
Core - 29:25 min.
 

 
Återigen en vecka som domineras av promenader. Det är mina dagliga promenader från bilen till jobbet, jag funderar på om det verkligen kan räknas som träning eftersom jag går dem så ofta nu. Det var annorlunda förut när jag inte tränade så ofta men nu känns dessa promenader mer som vanlig vardagsmotion. Jag borde kanske egentligen inte ta tid när jag går och så, jag strävar ju aldrig efter att slå tidsrekord, jag vill ju inte bli svettig när jag kommer till jobbet.

Jag blev förkyld förra fredagen och trodde att det skulle kännas jobbigt hela veckan med redan på tisdag eftermiddag kände jag mig frisk. Så jag var sugen på att träna på riktigt igen. Det fick bli lite core-träning hemma, utifrån de övningar vi gjorde när jag och syrran tränade core på Actic för några veckor sedan.
 
Nästa vecka kommer jag fortsätta med mina dagliga promenader till jobbet men jag tror att jag ska sluta ta tid, det tar ju alltid mellan 50 - 60 min i alla fall. Jag ska även funderar lite mer på att köpa ett klippkort på ett gym, jag saknar gym-träning lite.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It