Övrigt / 2013 / 0       

En uppskattad länkning

Så här såg det ut på Tampons For Frees Facebook-sida för några veckor sedan, de länkade till min blogg och mitt inlägg om det senaste utskicket. Tampons For Free/R.E.D.D. Free är en tjänst där du kan få ett paket tamponger hemskickade i brevlådan helt gratis. Det enda du behöver göra för att få tampongboxen är att utvärdera kampanjens reklam som finns på boxen. Tampons For Free ordnar även erbjudanden från sina samarbetspartners och tävlingar där man kan vinna fina priser.
 
Det kändes roligt att min blogg fick extra uppmärksamhet på det här sättet, jag märkte skillnad i statistiken den dagen. Vill du också bli medlem på Tampons For Free och få gratis tampongen ända hem i brevlådan? Registrera dig då här!
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It