Mode & stil / 2013 / 0       

Jakten på ett par svarta byxor

När jag är hemma brukar jag gå runt i fula, slappa men jättesköna byxor. När jag går ut vill jag klä upp mig lite mer men jag har ännu inte hittat det perfekta paret byxor att ha på mig. Det finns så många att välja mellan, ovan är olika byx- och legginsmodeller från H&M och beskrivningarna av dem.
 
Jag har märkt att jag inte har ett par vanliga svarta byxor så förra helgen åkte jag ner till stan för att köpa mig ett par. Att det skulle vara så svårt att hitta ett par sköna byxor hade jag ingen aning om! Jag var på jakt efter ett par svarta sköna stuprörsjeans/jeggins med hög midja, resår i midjan, fickor bak (och eventuellt fram) och de skulle vara ganska långa. Det slutade med att jag hittade ett par som stämde in på mina önskemål på Cubus. Det blev ett par jeggins för 199 kr. När jag ändå var där så köpte jag två par, ett som jag kan ha i reserv när det första paret börjar bli slitet.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It