Skönhet & smink / 2013 / 0       

Sju höstfavoriter 2013

1. Burt's Bees Rejuvenating Lip Balm with Acai Berry
Mina läppar har blivit ganska torra nu när det blivit kallare ute. Det här läppbalsamet återfuktar och luktar jättegott.

2. Isadora Eye Shadow Palette - Matte Chocolates
Eftersom min läppar varit torra så blir det inte fint när jag lägger på läppstift och istället har jag fokuserat på ögonen och använt denna palett när jag sminkar mig. Skugga nr. 2 från vänster gillar jag mest.
 
3. Guldhalsband, gåva
Guld känns som en mer höstfärg än silver och detta halsband har jag haft på mig ofta den senaste tiden.
 
4. The Body Shop Vanilla Parfume
Jag har lagt undan mina parfymer med blomdoft och istället tagit fram de lite tyngre parfymerna som denna, som jag tycker passar bättre på hösten. Luktar jättegott men kan bli för mycket ibland, så jag är försiktig med den.
 
5. LUSH Dream Cream Hand & Body Lotion
Jag har varit lite torr på halsen och använder denna varje morgon och kväll.
 
6. Isadora Jelly Kiss - Rose Blush
Nu är det säsong för lite mer naturliga läppar och detta läppstift är egentligen samma färg som mina läppar fast lite bättre, lite roligare.
 
7. Ögonfransböjare, H&M
Jag använder ögonfransböjare varje gång jag sminkar mig och har insett vilket lyft det egentligen gör för ögat.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It