Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - vecka 40

Tisdag 1/10
4,4 km promenad - ?:? min.
Glömde ställa klockan men gissar att det tog ca 55 min.
 
Onsdag 2/9
Provträning i gymmet på Actic - 60:00 min.
Första gången jag tränade i gym, det var riktigt roligt!
 
Torsdag 3/10
2,2 km promenad - 25:49 min.
 
Fredag 4/10
4,4 km promenad - 53:16 min.
 
Söndag 6/10
2,5 km promenad - 42:46 min.
Tog med mig kameran på promenaden i skogen och fotade morgondimman och alla höstfärger.
 

 
Det är fortfarande mycket promenader och nu är det mer än en månad sedan jag var ute och sprang sist men jag orkar inte träna hårdare. Den här veckan tränade jag på ett gym för första gången. Jag har utnyttjat ett erbjudande från ICA-klubben, träna fem gånger gratis på Actic. Det var riktigt roligt och nästa vecka ska jag försöka få in ett till pass där.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It