Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - vecka 41

Måndag 7/10
4,4 km promenad - 56:49 min.
 
Tisdag 8/10
4,4 km promenad - 57:43 min
 
Onsdag 9/10
Core-gruppträning på Actic + träning i gym - ca 60:00 min.
Core-passet blev jag besviken på men att träna på gymmet var riktigt roligt!
 
Torsdag 11/10
4,4 km promenad - 55:14 min.
 
Fredag 12/10
2,2 km promenad - 27:51 min.
 
Söndag 13/10
4,2 km promenad - 42:36 min.
 

 
Denna vecka har jag faktiskt funderat på den här med att köpa ett kort på Actic som ger tillgång till badhus, gym och gruppträning. Jag och min syster har tränat där gratis två tillfällen av fem via ett erbjudande med ICA och det är riktigt roligt. Vi provar just nu olika slags träning och försöker hitta det som känns bäst för oss. Vi kände att gymmet var särskilt effektivt och vi vill verkligen gå dit fler gånger. Jag har dock upptäckt att det är svårt att få in träningen i vardagen, när ska jag hitta tid att träna? Jag promenerar fortfarande flera kilometer till från stan till jobbet men jag vill, precis som tidigare veckor, få in tuffare träning. Men frågan är när jag ska få tid med det.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It