Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - Vecka 37

Måndag 9/9
3,0 km promenad före frukost - 32:00 min.
Personligt rekord för i sommar!
 
Onsdag 11/9
2,7 km promenad före frukost - 28:53 min.
 
Fredag 13/9
14,6 km cykling - 1 h 06:07 min.
 

 
Den här veckan var lite ovanlig. Den började bra, med en morgonpromenad i måndags, och på tisdagen blev jag kallad till en jobbintervju vilket ledde till att jag fick jobbet, som började i onsdags, här gick det snabbt! I fredags cyklade jag till nya jobbet men det gick mycket snabbare än vad jag trodde och jag kom dit alldeles för tidigt. Så jag cyklade runt en sväng på stan, och det blev totalt en sträcka på 14,6 km, det blev ju ganska mycket!
 
I och med att jag har fått ett nytt jobb så funderar jag lite på hur det kommer bli med träningen. Jag vill fortsätta träna flera gånger i veckan men jag vet ju att det kommer bli svårt. Jag ska försöka cykla så länge jag kan och springa en sträcka varje söndag, men nu tror jag att jag håller på att bli förkyld, så nästa vecka blir det nog lite ledigt från träningen.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It