Hälsa & träning / 2014 / 0       

Fina träningskläder från H&M

Nu är det vår och man kan äntligen ge sig ut på promenader och joggingturer utan att frysa allt för mycket. Det är lite synd att vädret har varit som det har varit den senaste veckan med regn och lite kallare temperatur, men det blir förhoppningsvis bättre snart. När jag går ut på promenader så brukar jag knyta fast hemnyckeln i en tofs och dra tofsen över min handled, för varken mina träningsbyxor eller toppar har fickor där jag kan lägga den (vilket är riktigt dåligt).
 
Samtliga av mina träningsbyxor är dessutom svarta vilket känns lite tråkigt nu när det har blivit vår, så jag hittade dessa byxor från H&M som dessutom har en liten nyckelficka. Jag är även sugen på att köpa mer färgglada träningskläder, till exempel denna lila långärmade tröja eller det blåa linnet. Den gråa bh:n har jag faktisk redan köpt för jag gillade den så mycket.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It