Skönhet & smink / 2014 / 0       

Att använda upp smink jag redan har

Jag har det senaste året försökt använda upp de skönhetsprodukter som jag har liggandes i lådor här hemma. Det är väldigt lätt att bara använda sina favoriter och glömma bort det som ligger undangömt, men istället för att de ska samla damm så har jag nu plockat fram dem och använder dem tills de tar slut. Jag köper inte så mycket smink- och skönhetsprodukter, det blir egentligen bara balsam, ansiktskräm, sminkborttagningsmedel och puder, men annars så försöker jag vara försiktig när det gäller det här med smink. Innan jag köper nytt så försöker jag tänka: "varför inte använda upp det jag redan har?". På så sätt blir det mer plats i lådorna.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It