Hälsa & träning / 2014 / 0       

Gratis utegympa med Friskis & Svettis

Tre söndagar i rad har Friskis & Svettis här i Västerås haft gratis träning på Swedbank Park. Syrran och jag cyklad ner dit och gick på ett pass med jympa bas och ett pass med jympa medel. Vi gick på jympan även förra året när Friskis & Svettis anordnade det och det var då vi började bli riktigt träningsintresserade. Precis som förra sommaren så tyckte jag att det var lite svårt att hänga med i vissa rörelser, men själva träningen var ganska enkel och jag fick ingen träningsvärk. Jag gillar när gym gör så här, bjuder in till öppet hus eller ger gratis pass. Då får man testa på att träna och se om det är något för en. Jag funderar på att köpa ett gymkort på Friskis sen när det blir kallare på hösten.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It