Övrigt / 2014 / 0       

Spotify

För tre år sedan införde Spotify begränsningar på sin gratisversion. Man fick bland annat bara lyssna på musik i max 10 timmar/månad, jag skrev om detta på min gamla blogg. Sedan januari i år så har man dragit tillbaka dessa begränsningar, men det är först nu som jag hörde talas om det. Jag har inte lyssnat på musik på Spotify sedan 2011 och gick in förra veckan och tittade hur det såg ut. Och javisst, nu är det som det var innan. Så nu tänker jag börja lyssna på Spotify istället på Youtube som jag gjort tidigare. Man kan tydligen också ladda ner Spotify till mobilen och lyssna där, också gratis. Detta har jag inte provat än, men det är ändå trevligt att Spotify har gjort denna förändring.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It