Litteratur / 2014 / 0       

Vad jag läst under 2014

I år har jag läst ganska många böcker, tycker jag. Det kanske berodde på att jag fick ett jobb i Eskilstuna och läste när jag pendlade. Resorna till och från jobbet (totalt tre timmar/dag) gick lite fortare än när jag bara tittade ut genom fönstret. Det har blivit en blandning av facklitteratur och vanliga romaner. Jag har också läst böcker som jag köpt och som jag lånat från biblioteket. Jag gick igenom min kategori här på bloggen och litteratur för att kolla vilka böcker som jag läste 2014 som jag gillade bäst. Det blev två böcker: Livet efter dig och Fyren mellan haven. Nästa år ska jag försöka läsa ännu mer.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It