Mode & stil / 2014 / 0       

Nya örhängen

För några veckor sedan fick jag en rabattkupong på 25% från H&M. Jag visste att jag egentligen inte behövde någon just då men jag åkte i alla fall ner till stan för att kolla om jag kunde hitta något. Jag provade två kjolar på rean men de satt inte bra så då gick jag och tittade på smycken istället. Jag hade sett några fina halsband på hemsidan innan men de passade egentligen inte mig. Till slut köpte jag dessa örhängen för 37 kr efter rabatten. Jag har egentligen bara pärlörhängen på mig, jag har liksom tappat suget för örhängen men de här är lite större och jättefina.
 
Egentligen borde man sluta samla poäng när man handlar. De gör att man får rabattkuponger som gör att man känner sig tvungen att köpa något. Jag fick det intrycket i alla fall. Men såna här "locka-rabatter" så ska kunderna köpa ännu mer, även saker de egentligen inte visste att de ville/behövde ha. Jag medger att jag inte behövde de här örhängen men just då köpte jag de för att de är fina och jag kommer faktiskt använda dem. Men tills nästa gång som jag hamnar i en sån här situation så ska jag tänka efter lite mer - behöver jag verkligen köpa detta?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It