Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tre nya saker

En dag förra vecka hade jag ett ärende på stan och då passade jag på att köpa några saker från Kicks som var slut hemma. Jag hade dessutom en rabattkupong på Kicks som jag utnyttjade så det blev lite billigare än vad det annars skulle ha blivit.
 
Först och främst, jag har varit på jakt efter ett ljusblått nagellack ganska länge nu men aldrig hittat exakt den nyansen jag vill ha. Från Kicka egna märke köpte jag detta i nyansen "Greek Mosaic". Det är den perfekta ljusblåa färgen, inte för lila och inte för grön. Förresten, jag kommer skriva ett inlägg om nagellack som är perfekta för våren, håll utkik efter det lite längre fram!
 
Min dagkräm tog helt plötsligt slut så jag behövde verkligen en ny. Nivea Aqua Sensantion Refreshing Day Care är den jag har använt de senaste två åren och jag är riktigt nöjd med den. Jag tar lätt för mycket av den, man behöver inte så mycket, den sjunker snabbt in i huden och luktar riktigt fräscht, lite som gurka.
 
Även min ögonbrynspenna börjar ta slut så jag köpte en likadan, även denna från Kicks egna märke i nyansen "Brown". Första gången jag använde den så tyckte jag att den var alldeles för mörk men nu har jag vant mig vid det och jag gillar lite mer markerade ögonbryn.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It