Ytliga saker / 2014 / 0       

En ny epilator

För några veckor sedan köpte jag en ny epilator på Webhallen som ganska nyligen öppnat här i stan. Rakhuvudet på min gamla epilator funkar inte längre, epilatorhuvudet fungerar så jag kommer fortsätta använda den tills den går sönder och först då börja använda denna nya. Jag har alltid rakat benen och jag brukar börja med epilatorn och sedan byta till rakhuvudet för att gå över benen igen för att göra dem så släta som möjligt. Det har alltid fungerat bra, visst, det gjorde riktigt ont första gången, men nu känns det knappt något.
 
Jag hittade denna epilator och gillade den eftersom man fick fler tillbehör än bara en epilator. Det var mitt enda krav, att det skulle finnas ett utbytbart rakhuvud med också. Jag såg först att Media Markt hade den, för 590 kr, och det kändes lite väl dyrt. Sedan kom jag ju på att Webhallen hade öppnat, och då upptäckte jag att de sålde den för 200 kr billigare. Jag beställde den över disken i butiken (det är en beställningsvara, finns vanligtvis ej i butiken) en lördag och blev lite orolig på tisdagen eftersom jag ännu inte hade fått en orderbekräftelse på mejlen. Två timmar efter att jag hade mejlat Webhallens Kunstjänst om det så fick jag ett mejl om att jag nu kunde hämta min beställning i butiken. Så jag vet inte om det blev något konstigt när jag beställde, kvinnan i kassan kanske stavade min mejladress fel, men varan kom ju i alla fall till butiken ganska snabbt.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It