Övrigt / 2014 / 0       

Fyra saker om mig

Bilderna ovan föreställer det jag har bloggat om de senaste fem åren. Det har varit kläder, smink, litteratur, fina blommor, mat och bak, katter, träning och vackra saker. Men detta är ju endast en bråkdel av mitt liv. För så här är det, och så är det ju för de flesta bloggare; man kan inte skriva om allt. Man har ju ett liv att leva. I alla fall, här kommer fyra saker om mig, vissa har jag berättat om, andra inte:
 
Jag börjar känna mig stressad över att inte ha ett jobb
Jag jobbade sist i november och jag vill verkligen hitta ett nytt tillsvidarejobb så jag kan börja spara pengar för att flytta hemifrån.
 
Jag är vad man skulle kunna kalla för en planeringsnörd.
Jag för många listor, använder min kalender ofta och tycker om att göra tabeller för att göra saker med överskådligt.
 
Jag älskar choklad.
Plopp, kexchoklad och Marabou mjölkchoklad är favoriterna.
 
Jag sover ganska dåligt och jag börjar bli trött på det nu.
Det tar lång tid att somna, jag vaknar minst tio gånger varje natt och har svårt att somna om.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It