Ytliga saker / 2014 / 0       

Nintendo Wii

Min syster köpte för några år sedan Nintendo Wii och flera spel till sig själv. Det är alltså ett tv-spel där man håller i sladdlösa kontroller. I december så städade syran bort det från sitt rum och jag fick istället ta över det. Jag har ännu inte installerat det på tv:n i mitt rum men jag ska nog göra det snart. När hon köpte det fick hon med Wii Sport, vilket är precis som det låter, ett spel där man kan utföra sport. Man kan bland annat bowla, spela tennis och golf, allt genom att röra tv-konsoler precis som tennis-racketen eller golfklubban. Jag tänkte att det kan vara ett roligt sätt att röra på sig. Sedan kan jag ju spela de tre spelen på bilden ovan också.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It