Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tre nya saker från Stockholm

Jag och syrran åkte till Stockholm i mellandagarna för att titta på reorna. Jag hade siktet inställt på vintagebutiken Beyond Retro och Myrorna men när vi kom dit så upptäckte vi att de öppnade först senare på dagen respektive hade stäng just den dagen. Vi gick då vidare till Lush där jag köpte en badbomben Butterball som doftar jättegott av vanilj och kakaosmör.
 
Sedan gick vi in til Monki där jag var på jakt efter en kjol som jag hade kikat in på deras hemsida i förväg. En grön knälång kjol som var nedsatt till mer än halva priset. Efter lunch hade Beyond Retro öppnat så då gick vi dit igen. Där köpte jag en rutig kjol som är från ett officiellt skoluniforms-klädmärke i USA. 169 kr kostade jag den och det var ett väldigt okej pris. Allt som allt, tre nya saker från Stockholm.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It