Övrigt / 2014 / 0       

Bilder från mobilen 2014 #5

1. Ätit kulglass på Slagsta Glass i Eskilstuna, det blev choklad och pistage, en väldigt god kombination.
2. Blivit hämtat på tågstationen av pappa i hans Morris Minor -58.
3. Vattnat paprikorna och hittat en stor en som börjat blivit gul, så roligt!
4. Sett fina taklampor i ett skyltfönster i Eskilstuna men de var lite väl dyra för mig.


5. Har åkt med 05.29-tåget till jobbet i Eskilstuna, har vant mig överraskande fort.
6. Cyklat förbi Circus Scott under en föreställning, hörde en orkester spela och applåder från besökare.
7. Klappat en stor katt när jag cyklat till bussen, den hoppade upp i mitt knä.
8. Haft blommig kjol, rosa t-shirt och nyköpt jeansjacka på mig.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It