Övrigt / 2014 / 0       

Gillar du att prova saker gratis? Titta hit!

Jag har några tips till er som gillar att få tag på saker gratis eller till ett bra pris. Det finns många tjänster där man kan få bra erbjudanden men här är några av de som jag upplever som seriösa, jag själv har provat på alla förutom Rabble och Coop Smaktestarna.
 
Smartson
På Smartson får man testa nya produkter gratis och sedan skriva ett omdöme om den. Smartson är ganska populär, det är många som anmäler sitt intresse men de har ofta nya saker, så chansen att man faktiskt lyckas få något är ändå ganska stor. Jag har bland annat fått prova ost, chokladmousse, två olika fruktdrycker, havregrynsgröt, kakor och grillsåser.
 
Rabble
En app till mobilen där man kan få rabatter som man visar upp i kassan i olika butiker. Min syster har denna app och hon upplever att den uppdateras ganska sällan.
 
Gratisguiden
På denna sida samlas erbjudanden, kampanjer, tävlingar och rabatter för många olika saker. Uppdateras varje dag. Här går jag in varje vecka för att hitta tips på gratis saker.
 
Buzzador
När man blir medlem på Buzzador får man prova saker gratis mot att man måste blogga eller skriva om det i andar sociala medier. Uppdateras sällan och nu har de även dykt upp saker som man kan prova om man betalar för sig, det gillar jag inte eftersom idén med Buzzador från början var att det skulle vara helt gratis. Via Buzzador har jag fått prova på bland annat hårstylingprodukter och hårbalsam.
 
Coop Smaktestarna
Är man medlem i Coop kan man varje vecka få anmäla intresse att smaka vissa av Coops egna produkter gratis och lämna omdöme om dem. Verkar rätt enkelt men för att bli medlem i Coop måste man betala en viss summa, till skillnad från till exempel ICA-kortet som är helt gratis.
 
R.E.D.D Ville (före detta Tampons For Free)
Genom R.E.D.D Ville kan man få gratis tampongen hemskickade i brevlådan. Om man har en blogg kan man även bli medlem i deras nätverk SheSocial och genom det få VIP-paket med olika produkter. Det enda kravet för att man ska få tamponger är att man efter varje kampanj svarar på några frågor om den reklam som finns på tampongpaketet (tar ca 1 min). I mina VIP-paket har jag bland annat fått nagellack, skrivblock, hårinpackning, intimprodukter, mascara, godis och bakprodukter.
 
Booked
Genom Booked kan man få läsa nya böcker helt utan kostnad. Man måste dock berätta om boken eller tjänsten via sociala medier. Har ofta böcker av svenska författare, något jag inte gillar, och jag har bara fått en bok via Booked.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It