Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tomma produkter #6

Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub
En lite mesig ansiktsskrubb. Jag har jättemånga av dessa små prover och försöker göra slut på dem.
 
I Love... Cocunut & Cream Body Scrub
Den här fick jag av syrran får några år sedan och jag är glad att den är slut. Jag tyckte den doftade för mycket kokos på slutet. Nu gillar jag mer fräscha dofter, inte tunga som denna. Dessutom tycker jag att den borde ha mer skrubbkorn i sig.

Garnier Fructis Strengthening Conditioner Strength & Shine
Jag tvättar håret enligt balsammetoden och har länge använt detta balsam, fungerar helt okej.
 
Den doftar jättegott och gör håret lätt att kamma ut. Har använt denna i över ett år nu och kommer köpa den fler gånger.
 
Skrubbhandskar från Kicks
Kan man göra slut på ett par skrubbhandskar? Dessa har i alla fall slitits sönder så nu har jag köpt ett par nya som jag använder på mina ben och armar när jag duschar för att exofoliera huden.
 
Tar bort smink jättelätt och svider inte i ögonen. Men lämnar dock en fet hinna i ansiktet som jag måste tvätta bort efteråt.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It