Litteratur / 2014 / 0       

Himlens fånge

Förra våren läste jag Vindens skugga av Carlos Ruin Zafón. Den gillade jag eftersom den handlar om litteratur. När jag fick se att vi hade Himlens fånge av samma författare i bokhyllan så började jag genast att läsa den, men insåg snabbt att detta var bok nummer tre i serien och att jag inte har läst bok nummer två, Ängelns lek. Men jag fortsatte att läsa och det gick ganska bra. Dock jag gillade inte den här boken lika mycket som den första i serien. Jag vet inte vad det var men det kändes inte lika spännande. Men den handlar ändå om litteratur och har stora kopplingar till Greven av Monte Cristo som jag läste för inte så länge sedan.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It