Skönhet & smink / 2014 / 0       

Loreal Paris Sublime Soft Pure Micellar Cleansing Water

Ansiktsvatten för torr och känslig hud som avlägsnar alla spår av makeup och orenheter och ger en bättre hudkvalitet. Den kristallklara hypo allergena formulan utan parfym och alkohol avlägsnar makeup skonsamt från ansikte, ögon och läppar, lugnar känslig hud och ger en silkeslen hud och en behaglig känsla.
 
Jag har alltid använt Nivea Daily Essentail Gentle Eye-Make Up Remover för att ta bort smink men förra veckan började den ta slut så då fick jag prova denna från Loreal som min syster använder. Den luktar inget speciellt, till skillnad från Niveas sminkborttagningsmedel som doftar typiskt Nivea. Jag skulle säga att båda produkterna tar bor smink lika bra men båda lämnar också en fet hinna som jag måste skölja bort med en tvättgel för att få bort. Men det känns bra att veta att jag kan använda denna om jag tröttnar på Nivea.
 
Loreal Paris Sublime Soft Pure Micellar Cleansing Water finns att köpa på Kicks för 75 kr.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It