Film & TV / 2014 / 0       

Svett & etikett

Jag är intresserad av träning så när min syster tipsade mig om att titta på programmet Svett & etikett på SVT Play så satte jag direkt vid datorn och såg alla åtta avsnitt på samma dag. Programmet handlar om att prova olika träningsformer för att ha kul och lära sig något nytt. Vissa inslag är lite komiska och ironiska med träning men själva budskapet känns viktigt. Programmet påminner lite om Historieätarna som i och för handlar om mat under olika årstionden, men programledarna är lika roliga. Kolla på alla åtta avsnitt på SVT Pay.
 
Varje vecka får du följa Kalle Zackeri Wahlström när han kastar sig handlöst in i en ny värld, guidad av de mest namnkunniga profilerna inom varje träningsform. Han marscherar med fallskärmsjägare, dansar med hiphopare, lyfter atlasstenar med sveriges starkaste män och tävlar i crossfit. Kalle kommer att testa åtta olika träningsformer, från träning till tävling och i varje avsnitt ställs han inför en tuff utmaning.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It