Övrigt / 2014 / 0       

Bilder från mobilen 2014 #3

1. Fikar en söndag med äpplemuffins, citronkaka och jordgubbsglass med geléhallon.
2. Åker buss till och från jobbet, en tur på totalt 2 timmar och 20 minuter varje dag.
 
3. Har haft mina vita tygskor (utan strumpor!) på mig när det har varit riktigt fint vårväder.
4. Skördat en paprika som faktiskt var den största som jag skördat än så länge.
 
5. Bakade ett lass med chokladmuffins som nu ligger i frysen, redo att tas ut när chokladsuget kommer.
6. Renoveringen här hemma fortsätter, nu är det trappan som får en ny matta.
 

7. Väntar i störtregnet på bussen som ska ta mig till bussen till Eskilstuna.
8. Såg ett par fina skor i en liten skoaffär i Eskilstuna, dock storlek 37 och de kostade 399, lite dyrt.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It