Hälsa & träning / 2014 / 0       

Nya träningskläder

En dag efter jobbet gick jag till H&M och köpte lite nya träningskläder. Jag har faktiskt inte tränat på riktigt någon gång sedan jag började det här nya jobbet (vilket var i mitten av april), men jag kommer hem så sent från Eskilstuna att jag bara inte orkar. Jag har haft fokus på att hitta en rutin med jobbet och ska lite senare försöka komma igång med träningen igen.
 
I alla fall, alla kläder kommer som sagt från H&M. Den rosa långärmade tröjan har en luva och blir perfekt på mina söndagspromenader som jag vill komma igång med igen. Tajtsen har ett coolt mönster, bred resår i midjan och en ficka med dragkedja där man kan lägga husnyckel (jag har längtat efter sådana byxor jättelänge!). Till slut hittade jag också en grå träningsbh med lite oranga inslag. Nu hoppas jag att jag kommer ta mig tid att träna för jag är riktigt träningssugen.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It