Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tomma produkter #5

Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub
Jag har jättemånga såna här små prover av denna ansiktsskrubb och jag börjar tro att de aldrig kommer ta slut. Det gör egentligen inget speciellt för huden men jag vill använda upp dem i alla fall.

Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Wash Mask
En ansiktsmask som jag inte gillade alls. Själva masken är vit och när jag applicerade den fastnade den under naglarna och i nagelbanden och den var svår att tvätta bort från ansiktet.

Garnier Fructis Nordic Hair Care Pure Volume Balsam
Jag använder mycket balsam eftersom jag kör med Balsammetoden. Detta fungerar riktigt bra, gör rent håret, luktar gott och gör håret lätt att kamma ut.
 
Rituals Magic Touch Whipped Body Cream
En body butter som doftar jättegott och gör huden len. Men i slutet tror jag att min torkade ut för den blev klumpig och det gick inte att använda den.
 
Ett slags sminkborttagningsmedel som funkar bra förutom i ögonen där den svider. Doftar också ganska gott. Helt okej faktiskt.
 
Lumene Premium Beauty Rejuvenating Eye Cream
En ögonkräm som jag inte riktigt vet om det har fungerat eller inte. Återfuktar visserligen ögonområdet bra men jag hade även oturen att avvända den så sällan att den till slut torkade.
 
Amandopondo bubbelbit från Lush
Den doftar citron och ros och ska ge bubblor i badet. Jag blev inte särskilt imponerad och kommer inte köpa denna igen.
 
Carrot Soap från Lush
En hårdtvål som doftade jättegott av apelsin och morot. Riktigt spännande att också använda en hårdtvål, annars använder jag flytande tvål.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It