Övrigt / 2014 / 0       

Fakta om mig


Jag brukade få sendrag väldigt ofta i fötterna och vaderna, men sedan jag uteslutit oligosackarider (som finns i bland annat de fyra sädeslagen, lök, kål och bönor) i min kost har det minskat.
 
Jag har bloggat i över 6 år, från september 2008 på min gamla blogg.

Downton Abbey är den enda serien jag följer och nu är det slut för säsongen. Docka ska det sändas en julspecial, men efter det får jag nog vänta ett bra tag innan nästa säsong börjar.
 
Jag har sett nästan alla disneyklassiker. Kolla in kategorin Disneyklassiker på min gamla blogg för att läsa mina recensioner om dem.
Jag misstänker att jag förföljs av katter, och speciellt svarta katter. Vi har katter i grannskapet och jag har träffat katter i skogen, många har varit svarta.
 
Jag har bara laddat hem en app till min mobil och det är träningsappen Endomondo. Minnet är inte det bästa på min mobil (trots att jag köpt ett extrakort), så jag vågar inte ladda hem flera appar, trots att jag skulle vilja.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It