Hälsa & träning / 2014 / 0       

Träna gratis med Actic!

Precis som förra hösten så bjuder Actic i samarbete med ICA. på gratis träning. Genom att visa upp ICA-kortet på ett Actic-gym får man till och med 31/10 träna gratis 5 gånger. Det ingår även en gratis konsultation med en instruktör där man går igenom motions- och hälsovanor, allt till ett värde av totalt1099 kr.
 
Jag utnyttjade detta erbjudande även förra hösten och tänker göra det även i år. Jag vill köpa ett gymkort men just nu är det så mycket som är osäkert med mitt jobb och annat så innan jag köper ett gymkort vill jag vara 100% säker. Under tiden så tänker jag provträna på olika gym i sta för att känna mig fram till viket som passar mig bäst.
 
Läs mer om erbjudandet här.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It