Litteratur / 2014 / 0       

ELLE Mat & Vin Vardagslyx - ny tidning

Mattidningen ELLE Mat & Vin har gjort en specialtidning, Vardagslyx, med enbart recept på snabb och lättlagad vardagsmat som dessutom är hälsosam och jättegod. Ingen rätt tar mer än 30 minuter att laga, perfekt för er som inte har så mycket tid att laga mat. Här finns recept för kött, fisk kyckling, vegetariskt mm. Dessutom finns shoppingtips, budgettips och inköpslistor.
 
Som prenumerant av ELLE Mat & Vin har jag fått möjlighet att läsa det första numret av Vardagslyx helt gratis. Jag gillar layouten, det är färgglad och ljus. Det finns en bra blandning av recept, både varmrätter, efterrätter, frukost, kött m.m. Jag märkte dock snabbt att vissa av recepten är återanvända från ELLE Mat & Vin, där blev jag lite besviken eftersom jag trodde att alla recept skulle vara helt nya. Men annars är jag positiv till en tidning med fokus på mat man kan laga på vardagen. Vardagslyx kostar ca 55 kr.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It