Skönhet & smink / 2014 / 0       

Recension - Formula 10.0.6 One Smooth Operator Pore Clearing Face Scrub

 Av alla produkter i min hudvårdsrutin så älskar jag min ansiktsskrubb allra mest. Den kommer från Nivea och ser ut nästan lite som tandkräm, det är en genomskinlig gel med vita och blåa korn i som skrubbar ansiktet rent från orenheter. Min syster köpte nyligen en ny ansiktsskrubb, Formula 10.0.6 One Smooth Operator Pore Clearing Face Scrub. Jag, som älskar ansiktsskrubbar, har fått prova den och gillar faktiskt den lika mycket som min egen från Nivea.
 
Denna luktar jordgubb och består av en rosaaktig gel som exfolierar milt, absorberar överflödigt talg från hudens yta och lämnar huden fräsch och len. Jag rekommenderar alla som har fet hy att använda en skrubb på kvällen och smörja in ansiktet med ansiktskräm efteråt. När man vaknar på morgonen är huden jättelen och klar.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It