Skönhet & smink / 2015 / 0       

Produkter för ansiktet från Yves Rocher

1. Dagkräm - 24 h Intense Hydrating Gel Cream
2. Serum - Moisture Boost Concentrate
3. Rengöringsvatten - Hydrating Micellar Water 2 in 1
4. Ansiktspeeling - Refreshing Radiance Scrub
5. Rengöringsgel - Refreshing Gel Cleanser 
 
Jag behöver snart köpa nya ansiktsprodukter. Min gamla ansiktskräm och ögonkräm är snart slut så jag har börjat leta lite efter något nytt. Jag har blivit mer och mer intresserad av ansiktsvård och tycker att det är kul att titta efter dem. Det tar dock lite tid för ansiktet att vänja sig vid nya produkter så jag vet att det inte går att se resultat direkt. Jag är lite nyfiken på dessa produkter från Yves Rochers serie Hydra Végétal som är för normal till blandad hy. Produkterna är berikade med ingredienser som lönnsav, trollhasselextrakt och ekologisk sav från agave - allt för en varaktig intensiv fukttillförsel. Jag har sedan tidigare några produkter från Yves Rocher och jag skulle vilja köpa fler. Visste ni förresten att Yves Rocher har butiker i Stockholm, Göteborg och Malmö? Perfekt, då kan man kan titta närmare på produkterna innan man köper dem. Jag tycker att det är speciellt viktigt när man köper nya produkter - att få klämma, känna och testa dem innan jag köper dem.
 
Just nu kan man få 25% rabatt på ett köp på yvesrocher.se om man anger koden YRVIP25 i kassan.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It