Mode & stil / 2015 / 0       

Riktiga reafynd!

I onsdags hade jag ett möte på Arbetsförmedlingen och då passade jag och syrran på att gå en liten runda på stan efter mötet. Jag var inte på jakt efter något speciellt men ville kika in klädreorna. Det var inget jag tänkte på när vi gick på stan, utan insåg när vi kom hem, men allt jag köpte fick jag någon slags rabatt på. Jag sparade totalt 772 kr genom att köpa dessa kläder på rea istället för på ordinariepris. Jag var särskilt nöjd med klänningen, jag trodde inte att den skulle passa mig men den satt ju perfekt. Träningsjackan kan vara bra att ha på powerwalks, träningslinnet blir perfekt att ha när det blir varmare och byxorna vill jag använda när jag får ett jobb.
 
Svart- och vitrutiga byxor, Monki - 150 kr (ordinariepris 300 kr)
Leopardmönstrad träningsjacka, Ginatricot 199,50 kr (ordinariepris 399 kr)
Grön klänning, H&M - 149 kr (ordinariepris 299 kr)
Rosa träningslinne, Ginatricot - 74,50 kr (ordinariepris 149 kr)
Gråa byxor, Lindex - 200 kr (ordinariepris 399 kr)
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It