Ytliga saker / 2015 / 0       

Fynd från Iittala Outlet

Hackman Handy gryta 3L (199 kr, ordinariepris 579 kr), kastrull 1,5 L (199 kr, ordinariepris 399 kr) och stekpanna 28 cm (199 kr, ordinariepris 469 kr)
 
Fiskars Fuzion kökskniv (199 kr, ordinariepris 369 kr), brödkniv (199 kr, ordinaiepris 369 kr) och grönsakskniv (99 kr, ordinariepris 189 kr) 
 
I Skultuna utanför Västerås finns det en Iittala Outlet som säljer prylar till ett billigare pris. Vi har åkt dit flera gånger, senast när jag köpte bestick. I början av december åkta jag dit för att göra lite fynd. Jag köpte allt detta för 1054 kr istället för 2374 kr som det hade kostat egentligen. Alla de här sakerna är ganska lätta, man kan ju tro att en stor stekpanna eller en rejäl kniv ska vara tunga men de är behagliga att hålla i. Nu längtar jag ännu mer tills jag hittar en egen lägenhet då jag kan få börja använda de här nya sakerna!
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It