Ytliga saker / 2015 / 0       

Min shop

Uppmärksamma läsare har kanske sett att det i förra veckan har dykt upp en ny flik i min meny som heter Shop. Det är nämligen så att jag har lanserat min webbshop i samarbete med Tipser som är en e-plattform som fungerar som återförsäljare mellan varumärken och bloggar. Det är som en liten butik där jag säljer mina favoritersaker från välkända märken som bland annat Ferm Living, House Doctor, HAY, Bloomingville och Rörstrand.
 
Tipser går ut på att man kan bygga sin egen webbshop på sin blogg för sina läsare. Det handlar om att tipsa läsare om produkter inom bland annat mode och inredning, så att de lättare hittar dem. Kika gärna runt i min shop och hoppas att ni hittar något fint! Det är Tipser som har hand om kundservice, leverans och transaktioner så har ni övriga frågor, kontakta dem.
 
Kolla in shopen här!
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It